¡bienvenido!

by - 6:10:00

Üdvözlök mindenkit!

Minden kezdet nehéz, és ez most sincs másképpen - annak ellenére, hogy ez már egy második nekifutásom.  Majdhogynem egy éve annak, hogy megszületett a blog gondolata és akkor, magamhoz híven nagy kapkodva, de megnyitottam az oldalt, hoztam néhány kusza bejegyzést, majd rájöttem - erre még nem állok készen.
Mindig is imádtam az ehhez hasonló oldalakat, ahol kedvemre válogathatok a cikkek közül a legkülönbözőbb témákban. Bevallom, a végső, nagy löketet akkor és most is a népszerű Youtube videósok adták, de azt hiszem, ahhoz még talán érnem kell.
Na de! Egy év után újra itt vagyok, új ötletekkel, új meglátásokkal de a régi elszántsággal - talán kicsit még az is formálódott. Őszintén, még most is ugyan olyan izgatottan és némi félelemmel írom a sorokat, mint hónapokkal ezelőtt, annak ellenére, hogy nem idegen számomra a blogolás világa. Rengeteg gondolat van a fejemben, rengeteg ötlet, amit szeretnék megvalósítani és remélem, idén már sikerül a tettek mezejére lépnem.
Rengeteg ehhez hasonló oldal működik, ezzel én magam is tisztában vagyok. Semmilyen világmegváltó célom nincs az oldallal, csupán szeretnék egy kis világot magamnak, ahol megoszthatom a gondolataimat másokkal. Az már csak a hab a tortán, ha valakinek ezzel élményt, vagy segítséget is nyújthatok. 
Végezetül, mit is várhattok az oldaltól? Nos, olyan lesz ez nekem, mint egy kis tükör , amiben önmagamat látom: kicsit érzelmes, kicsit őszinte, kicsit lobbanékony, meggondolatlan és óvatos, kicsit őrült és nagyon lelkiismeretes. Igyekszem Nektek a lehető legjobb tudásom szerint megnyilatkozni, őszinte véleményekkel szolgálni, és a legfontosabb: igyekszem Titeket lenyűgözni és itt tartani!

Remélem velem tartotok a jövőben,
Sok puszi és ölelés,
Laura

You May Also Like

0 megjegyzés